noiembrie 15, 2025
National

Confortul şi proximitatea vor triumfa în oraşele aglomerate. Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali, având local o reţea de 30 de magazine


CreŞterea comerţului de proximitate, dar şi dezvoltarea platformelor de tip marketplace, adoptarea rapidă şi în număr tot mai mare a energiei verzi şi accelerarea digitalizării sunt principalele tendinţe identi­ficate de Adrian Ariciu, CEO al Metro România, ca fiind reprezentative în 2023.

„Prima tendinţă pe care o observăm constă în creşte­rea comerţului de proximitate în contextul macroeco­nomic actual marcat de scumpirea combustibilului (costul transportului) – motiv pentru care apropierea şi confortul vor triumfa în cazul metropolelor aglomerate. O altă tendinţă o reprezintă adoptarea rapidă a energiei verzi şi creşterea preocupării pentru schimbările climatice şi efectele produse de acestea.”

Nu în ultimul rând, executivul român vorbeşte despre accelerarea digitalizării şi apariţia tot mai multor aplicaţii care fac viaţa mai uşoară, amintind numărul în creştere al platformelor integratoare de tip…



Citește mai mult – Sursa Google News

Related posts

PwC: Producţia auto din România va fi pe minus…

admin

Vreme excepțională în România! O situație neobișnuită pentru luna Februarie

admin

România trebuie să se pregătească de o pană de curent uriașă

admin

Leave a Comment