În primele șase luni ale anului 2024, românii s-au arătat extrem de interesați de diverse subiecte pe internet, pornind de la politica și gastronomia, până la tehnologie și vacanțe.
Potrivit unei analize detaliate realizate de agenția web AlbaDesign, topul căutărilor pe Internet din România a scos în evidență preferințe și tendințe interesante.
Printre cei mai căutați termeni s-au numărat „alegeri prezidențiale 2024”, „rețete tradiționale românești” și „vacanțe în Grecia”. De asemenea, în topul preferințelor s-au aflat brandurile „eMAG” și „Samsung”, dar și cele mai recente melodii de la artiști internaționali precum Shakira și Ed Sheeran. În domeniul manelelor, Tzanca Uraganu și piesa sa „Banii” au fost în fruntea căutărilor.
Aceste tendințe reflectă diversitatea intereselor românilor și oferă o imagine clară asupra preferințelor și preocupărilor lor actuale.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- „www.svnews.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News, sunt rescrise de editori nostri, apoi publicate. După cum vedeți, este precizată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii